17.6.11

Αγαπώ τον λόγο. Ερωτεύομαι τις λέξεις. Νιώθω ρίγος κάθε φορά που διαβάζω. Μεταδίδω το ρίγος μου κάθε φορά που γράφω. Χαρίζω πνοή στο χαρτί, δίνω κίνηση στο μολύβι και αυτομάτως τους δίνω ζωή. Το μολύβι χορεύει πάνω στο χαρτί, πότε ανάλαφρα, πότε έντονα. Άλλοτε ματώνει την επιφάνεια, άλλοτε την γεμίζει χρώματα. Ενώνω λέξεις. Σχηματίζω προτάσεις. Διαμορφώνω συναισθηματικές καταστάσεις. Σκιαγραφώ προσωπικότητες. Φτιάχνω εικόνες. Την χρωματίζω ανάλογα με το χρώμα της ψυχής μου. Μεταφέρω τη ζωή μου πάνω στο χαρτί. Μετατρέπω τους συλλογισμούς μου, τα αισθήματα μου, τα όνειρά μου σε γραπτό λόγο. Είναι το αποτύπωμα μου. Γίνομαι ένα με αυτό και συγχρόνως αυτό ένα με εμένα. Ανάμεσα μας δεν χωράει τίποτε άλλο.
Είναι ο μικρόκοσμος μου. Ο μοναδικός και ξεχωριστός μικρόκοσμος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: